top of page
barn Fysioterapi

Bli medlem

Velg medlemskap
Medlemsbetingelser

Medlemsbetingelser

  1. Fordelene ved å være medlem hos Fysikalske HjemmeTjenester AS

Du får muligheten til å ta en regelmessig behandling, fortsatt ta vare på deg selv til lavere pris. 

Vårt månedlig abonnement med lavere behandlingspriser, vil gi deg flere muligheter til å passe på helsen din. 

Å behandle kroppen din er viktig da den kan hjelpe med å løsne opp stive og spente muskler, kan bedre blodsirkulasjon, samt stimulere lymfesystemet slik at hevelser blir mindre. Trene den opp under rehabilitering og gjøre leddene dine mere mobile.

  2. Medlemskap hos Fysikalske HjemmeTjenester AS

175.- /mnd. Enkelmedlemskap  

300.- /mnd. Familiemedlemskap

  • 10% rabatt for alle fysikalske massasje tjenester

  • 10% rabatt for Personlig Trening / Treningsveiledning

  • 10% rabatt for Besøks Assistent

  • 10% rabatt på alle avbestillinger

  • Ingen bindingstid

  • Du kan pause medlemskapet når som helst

  • Familiemedlemskap inn til 5 familiemedlemmer.

 3. 10% rabatt pr. behandling med Fysikalsk Massasje

Alle behandlingene du bestiller med Fysikalsk Massasje vil det bli 10% billigere pr. behandling, varighet fra 45 min.. Våre massører skal gi deg en opplevelse av fysikalsk behandling, hjelpe deg med muskulære plager, stive og spente muskler.

 4. 10% rabatt pr. time med en Personlig Trener / treningsveilending

Alle timene du bestiller med en Personlig Trener vil du få rabatt på 10% pr. time. En Personlig trener skal følge deg opp, motivere deg, gi deg et treningsprogram hvis du ønsker det eller hjelpe deg med å følge opp en treningsprogram du allerede har. De skal sette seg med deg og planlegge hvordan nå dine mål.

 5. 10% rabatt pr. oppfølging med en BA-BesøksAssistent

Alle timene som du blir fulgt opp på vil koste 10% mindre. En BA skal være en venn som blir med deg på ting du ikke kan gjøre alene eller holde deg med selskapet. BA kan bli med deg å rydde, kan bli med deg å lage mat, spise middag med deg. Vårt mål er å kjempe mot ensomheten.

 

 6. 10% rabatt på alle avbestillinger

       Vi har retningslinje om avbestilling 24 timer før. Ved avbestilling under 24 timer kommer faktura for

       avbestilt time i sin helhet. Som medlem vi du få 10% på den faktura. Har du helse problemer og kan fort

       bli dårlig kan du benytte deg av "intern-avtale". Dette kan du lese mere om lengere ned.

 

7. Ingen bindingstid

Du kan si opp når som helst i mnd. og din oppsigelse gjelder fra 1. i mnd. etter vi har fått beskjed. Det betyr at hvis du sier opp 15. eller 25. januar får du ikke ny faktura i februar. Ditt medlemskap blir slettet fra 1. februar.

Oppsigelse må være skriftlig og den kan sendes på e-post til oss.

 8. Du kan pause medlemskapet når som helst

Du har mulighet til å pause ditt medlemskap når du skal på ferie eller har en hektisk mnd. med jobb, studier eller andre ting. Dette kan du gjøre en mnd. av gangen. Vi må få beskjed om via e-post eller ringe oss før 1. i den mnd. du skal f. eks. på ferie. Etter den mnd. du har tatt pause vil medlemskapet fortsette som vanlig.

Eks: Du skal på ferie i juli. Da må du sende oss en mail om å pause medlemskapet før 1. juli. Da vil du ikke motta faktura i juli mnd. Neste faktura vil da komme 1. august.

 9. Familiemedlemskap inntil 5 familiemedlemmer

Det er veldig populært at hele familien tar en behandling hver. For å benytte deg av familiemedlemskapet må alle ha samme bo adresse. Vi har en unntak. Hvis du har et familiemedlem som ikke bor med deg, men er på avlastningshjem eller en annen type omsorgs institusjon vil familiemedlemskapet gjelde. 

 10. Dette skjer med engang du blir medlem

Du vil få din medlemsbekreftelse på e-posten du har registrert med første medlemsfaktura. Så fort du har din bekreftelse kan du benytte deg av våre tjenester. Du vil få rabatterte priser fra den mnd. du melder deg inn. Rabatten vil bli registrert automatisk hos deg. Når du bestiller vil du få den fulle prisen på bekreftelsen, men faktura som kommer i ettertid vil komme med rabatten da ditt navn er registrert med rabatt.

 11. Intern-avtale på grunn av alvorlig helsetilstand.

Har du dårlig dager og helsa di er alvorlig syk i perioder? Da kan du lage en intern-avtale med oss hvis i perioder  kroppen din er dårlig, og på grunn av dårlig helsen kan du fort bli syk og/eller komme på sykehus og timen må til tider avbestilles under 24 timer før avtalen. Dette gjelder kun i en dårlig periode og gjeldende mnd. du gir beskjed. Husk å si ifra neste mnd. om intern-avtalen gjelder fortsatt. Ved en intern-avtale kan du og terapeuten bli enig om og avbestillingsgebyret kan reduseres 60%.

12. Verge eller nærmeste pårørende

Vi trenger din informasjon som verge eller nærmeste pårørende. Noen pasienter har verge og nærmeste pårørende separat, men andre pasienter velger å ha begge deler på en person. Vi trenger din informasjon med tanken på at vi ikke har lov til å gi opplysninger til andre enn bare de som er registrert som verge eller nærmeste pårørende. Dette går på både oppfølgine, veiledning og eventuelle bestilling og avbestilling for pasienten.

Vi har en krypert logg inn system som verge og nærmeste pårørende kan bruke for å kommunisere med oss direkte hvis dere ønsker å sende oss en melding eller liknende. Vi har taushetsplikt og meldinger som blir sendt med oss blir lagret i journalsystemet vårt. Dine opplysninger blir lagt i pasientens profil.

 13. Fakturering

Du vil motta faktura på e-post første dagen i hver mnd., for gjeldende mnd. Dersom fakturaen for medlemskapet ikke er oppgjort innen forfall vil purregebyr i henhold til inkassoloven tilkomme. Medlemskapet er løpende.

 

Faktura priser:

Faktura pr. mail 0.-

Faktura pr. sms 30.-

Faktura pr. e-vipps 80.-

Faktura pr. post 150.-

Fysikalske HjemmeTassasje AS fakturere medlemskapet i samlet faktura som blir sent 1. i hver mnd. med dine faste timer du har tatt hos oss.

bottom of page