Medlemskap
Mange av våre pasienter mottar behandling flere ganger i måneden eller i uken.
Vi anbefaler medlemskap for alle som ønsker å få behandling oftere enn én gang i måneden.
-
For en typisk og mest populær behandlingstid vil du sparer ca. 168 kr per gang, det gjelder 60 min.
-
Med to av de billigste behandlingene i måneden så sparer medlemmer minst 290 kr.
-
Med tre besøk i uken så kan du spare helt opp til 2722 kr på en måned!
Derfor anbefaler vi medlemskap for deg som trenger tett og kontinuerlig oppfølging.
Som medlem får du 14% avslag på
-
fotpleie, fotterapi, podiatri (kommer i november)
-
avbestillingsgebyr
Se prisoversikten for priser.
Medlemsavgifter:
-
Enkeltmedlemskap er 175,– kroner i måneden.
-
Familiemedlemskap er 300,– kroner i måneden (inntil 5 familiemedlemmer).
Det er ingen bindingstid, og du kan sette medlemskapet på pause når som helst.
Medlemskap sies opp skriftlig via e-post.
Du beholder medlemskapet og alle fordelene fram til slutten av den måneden som vi mottok din oppsigelse i.
Medlemsbetingelser
1. Priser på medlemskap
175,– kroner per måned for enkeltmedlemskap
300,– kroner per måned for familiemedlemskap
2. Avslag på massasje og fotpleie
All behandling med massasje eller fotpleie som varer 45 minutter eller lengre får 14% avslag.
Avslaget regnes ut ifra prisen inkludert merverdiavgiften («moms»).
3. Avslag på personlig trening, treningsveiledning, fotterapi og naprapati
Alle timer med personlig trening, treningsveiledning, fotterapi eller naprapati har 14% avslag.
Disse tjenestene er unntatt merverdiavgiften.
4. Medlemspris på avbestilling
Hvis du avbestiller når det er mindre enn 24 timer til avtalen din, så må du betale avbestillingsgebyr.
Som medlem får du 10% redusert pris på gebyret.
Har du helseproblemer og kan bli brått dårlig, så kan vi opprette en internavtale som gir 55% lavere avbestillingsgebyr.
Les mer om internavtaler i punkt 5.
5. Internavtale
Om du har alvorlige helseproblemer, så kan vi inngå en internavtale for å redusere avbestillingsgebyret med 55%.
Dette er kun mulig om helseproblemene gjør at du risikerer å måtte avbestille avtaler som det er mindre enn 24 timer til.
Dette gjelder kun i perioder hvor du er dårlig, og i samme måneden som du gir beskjed i.
Så lenge du har behov for avtalen kan du forlenge den i starten av hver ny måned.
6. Oppsigelse av medlemskap
Vi har ingen bindingstid på medlemskap.
Medlemskapet sies opp skriftlig og kan sendes via e-post.
Du forblir medlem og beholder alle fordelene fram til slutten av måneden som vi mottok oppsigelsen din i. Etter dette blir medlemskapet ditt slettet.
Hvis ikke har benyttet deg av våre tjenester på 3 måneder, så forsøker vi å kontakte deg på både telefon og e-post.
Vi sletter medlemskapet ditt om du ikke svarer og ikke bruker noen tjenester innen 9 måneder fra vi forsøkte å kontakte deg.
Det vil si at vi sletter medlemskapet ditt dersom vi ikke hører noe fra deg i løpet av 1 år.
Du kan når som helst melde deg inn igjen som medlem.
7. Pause av medlemskap
Du kan sette medlemskapet ditt på pause i én måned av gangen, uten å måtte oppgi noen grunn.
Pausen gjelder for én kalendermåned av gangen.
Du må gi beskjed før måneden du vil ha pause i starter. Du kan gi beskjed via e-post eller telefon.
Medlemskapet fortsetter som vanlig når måneden som du hadde pause i er omme.
Pausen er gratis, og du får derfor ingen faktura for måneden du hadde pause i.
8. Medlemskap for familier
Familiemedlemskap kan ha inntil 5 personer som del av ett felles medlemskap.
Familiemedlemskap krever at alle medlemmene bor på samme adresse.
Om det er et familiemedlem som bor på omsorgsinstitusjon, så er de unntatt fra dette kravet. Omsorgsinstitusjoner er sykehjem, barneboliger og lignende (klikk her for å lese definisjonen).
9. Innmelding
Du får medlemsbekreftelse på e-post straks du betaler den første medlemsavgiften.
Avgiften betales via faktura, og bekreftelsen sendes til e-posten som du registrerte medlemskapet med.
Du får alle fordelene ved medlemskap når du har bekreftelsen.
OBS! Når du bestiller time så står det full pris på bekreftelsen; når du får faktura så er prisen(e) justert til medlemspriser.
10. Verger og nærmeste pårørende
Om du er verge, nærmeste pårørende eller begge deler, så trenger din kontaktinformasjon.
Opplysningene om verge/nærmeste pårørende blir lagret i profilen til pasienten.
Dette trenger vi for å sikre personvernet til den som har verge; informasjonen som dette sikrer er oppfølgninger, veiledninger, bestillinger og avbestillinger til pasienten.
Vårt innloggingssystem er kryptert og lar pasienten, verge og nærmeste pårørende sende sikre meldinger direkte til oss. Meldingene blir lagret i journalsystemet vårt.
11. Fakturering
Medlemmer mottar faktura på e-post den første dagen i hver gjeldende måned.
Om du ikke betaler faktura for medlemskap innen forfallsdatoen, får du purregebyr i tillegg (i henhold til inkassoloven).
Medlemskapet er løpende.
Faktura gjelder for pasienten, men kan ved forespørsel sendes til verge/nærmeste pårørende.
Faktura blir i utgangspunktet sendt via e-post; ønsker du faktura på annet vis blir fakturagebyret likt vår kostnad å sende fakturaen.
Pris på faktura
· via e-post er 0 kroner
· via SMS, Vipps efaktura eller brevpost 10 kroner eller mindre (nøyaktig beløp varierer ut ifra kostnad)
Merverdiavgiften («mva.») er inkludert i alle prisene.
Fysikalske HjemmeTjenester AS fakturerer for medlemskapet den 1. i hver måned i én samlet faktura, sammen med dine faste timer hos oss.
Vi har ikke Vipps.